Friday, April 21, 2006

Ang Akong Parat
dollshoes
Adlaw-adlaw makita nako ni siya
Ang amiga na maldita
Tan-aw ko, tan-aw pud siya
Kay ang tuyo mangaway ra
Kalit lang man mi ani
Ambot pud ngano ni
Basta nakasayod ko
Usa ka adlaw, siya, ako gi-supo
Normal nakana sa amoa
Mag-away maski walay sala
Kung musipat ko
Musipat pud siya
Akong mama
Nag-ingon na dili na daw nako awayon iya pangga
Naglibog nahinuon ko
Kung kinsa man dyud iya pinangga
Ako o siya ba
Pulihay lang mi ug pangaway
Yaw-yaw... bahalag mangalagpot ang laway
Ang uban katawanan
Ang uban pud kay dili ma bang-bang
Maski sa YM
Walay undang ang buing
Booohhhht diri
BOoooohhht didto
Hay, amiga kong sabog
undangi ko'g sungog
Basig ikaw, ako ilabog
Ug ipakulata sa hubog
Maski ingon ani among kahimtang
Pinalangga gihapon nako ang buang
Mura man gud daw mi ani ug mani
Naay parat ug tamis pero kung isagol lami..
Mao nang, salamat sa imong kaparat... Parat...

9 Comments:

Anonymous miss_perfect said...

HAHAHAHAHA! uy, jiann, gihimuan gyud ka og poem. :p kalingaw sad nimo, "dollshoes" uy.

bhoooot...!

10:04 PM  
Blogger Betchai said...

Akong feeling, murag 'torn between two lovers.' Haha. Grabeha pud. :)

Kamo duha akong mga pinangga! Uuuy. ;)

10:09 PM  
Blogger Betchai said...

Oh yeah. Kalimot ko:

BHOOOOOOOT!

10:10 PM  
Blogger theresianangbisdak said...

hoist!!! nakakita man gud ko ug bola nakahinumdom ni jianna...

BBHHHHOOOTTTTT

10:17 PM  
Anonymous jianna bonita said...

uyyyy...dollshoes!! para ako gyud na!! ing-ana jud ka ka inluv nako noh!

betchai: admit it! mas lab ko nimo. wahahaha*evil laugh for dollshoes!*

10:19 PM  
Anonymous miss_perfect said...

uyyy, touched si bonita!!!

10:26 PM  
Anonymous joracrac said...

Hoy!!! jianna bonita baga ka ilok... gtuyo ni nako aron awayon ka oi.. evil laugh!!!

excuse me!!! mas pangga ko mama chay oi...

12:41 PM  
Anonymous sue said...

iyay... jian oh... sungog k ni joharra!!!.. sus ako ana...

iyay.... joharra oh... gi-malditahan gyud k ni jian....
sus ako ana....

(gnhan gyud ko bsta akoy mka-trigger og away!!! hehe)

2:07 PM  
Anonymous bÜwantama said...

in-lab ra na si joharra nako! i understanding her feeling!! eheheh!

2:18 PM  

Post a Comment

<< Home