Friday, April 21, 2006

ang among pagkalat kagabii ni zenita prinsesa

birthday ni rhea (belated hapi bday tiups!!!)...ngkitakita mi sa casa verde gabii..nagtapok ang mga sabaan..ug nabadlongan mi, gisud mi ug 3 ka mga serbidoro kay saba daw kaayo mi unya naa nag komperensya sa pikas na "room"..5 minutes lang daw ingon sila. nahilom mi kadali..5 minutes lagi daw. pagkahuman namo ug pangaon, nangadto dayon mi sa ratskie ug nagtiwas sa among kalipayan. pirting biboha gyud intawon namo didto gabii. inom gamay..sayaw sayaw..pero wala pod mi nagpakaulaw. daghan ko gika sorpresahan gabii..ang pagdagan ni betchai paingon sa dance floor..pati si ace nakasayaw...ug ang babaye nga wala gyud ko ka "get-over" sa akong nasaksihan nga nagkiat gabii - wala na'y lain kundi ang akong rum8 nga padung na ma x-rum8 na si jianne. nahibung gyud kaayo ko kay nangguyod na gyud intawon siya nako paingon sa dance floor. daghan pa ang mga nahitabo gabii..naa nagsuka na sa kahubog, pero dili ko mosaba kung kinsa na siya/sila. makita gyud nako sa tanan namong mga panagway nga nag-enjoy gyud mi. gabii ang isa sa mga gabii nga dili gyud nako malimtan sa tibuok nakong kinabuhi..kalingawan...mas labaw pa nga lingaw kay kuyog nako ang akong tinuod na mga amiga. ang naka paet lang kay karong adlawa wala na pod ko nakasulod sa english 5 (pasayloa jud ko sir), nagsaad na gyud ko sa akong kaugalingon na dili nako magpabadlong ug tarongon na nako ang akong kinabuhi (kas-a nalang sa isa ka simana magkalat ;-)

ayyyyy ambot uy...wala ko kasabot sa akong gipanulat. basta mao na ni =)

1 Comments:

Blogger Betchai said...

Sayaw ta balik. :P Dagan nasad ko sa dance floor.

"...Funky Music..."

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home