Tuesday, April 25, 2006


AYAW USA
dollhouse

kuhaa nako
dad-a nako diha kanimo
kapoy na kaayo ko
unsa man ang angay buhaton?
asa man ko paingon?
kuwanggol man ko siguro

kuhaa nako
dad-a nako diha kanimo
kapoy na kaayo ko
asa man ko mulingi?
asa man ko mosulod?
huna-huna lang ni nako siguro

kuhaa nako
dad-a nako diha kanimo
kapoy na kaayo ko
kinsa man ako sultian?
kinsa man ang magtambag?
hinay-hinayan lang ni nako siguro

nagduha-duha nako...


ayaw sa diay ko kuhaa
daghan paman diay ko buhaton
daghan paman diay ko tarungon

pasayloa ko, ayaw sa diay

ayaw usa...



8 Comments:

Blogger aCey said...

uuuy, nag-drama si racracers. ^_^ nice, jo.

3:11 PM  
Anonymous joracrac said...

thank you...

3:15 PM  
Blogger aCey said...

duh, like, you're welcome. so fetch.

3:17 PM  
Anonymous balma :-) said...

sakto. life's worth living every moment. kahinumdum ka sa relient k? "the end will justify the pain it took to get us there." ;-)

4:46 PM  
Blogger aCey said...

i love that line from what's the song title again, bal?

12:30 PM  
Anonymous balma said...

"let it all out". i hate and love that song. go figure. =p

1:59 PM  
Blogger theresianangbisdak said...

nindot ang "twist" sa balak. sakto pud ang iyahang "line-cutting". hinuon, pwede pa siya ma-improve. padayon, mga mare.

3:57 PM  
Anonymous joracrac said...

salamat kaayo sa mga comments.. from the heart iyan..

unsa nga kanta bal? Padungga daw ko.. hehehehe

8:57 PM  

Post a Comment

<< Home