Friday, April 21, 2006

HANG-OBIR sinulat ni bÜwantama


Titititit…titititit! Wala’y undang sa pagtingog ang alarm sa akung silpun. Nibuka ang akung mga mata para lang pisliton ang “snooze” kay nagplano ko nga matug ug balik. Apan ang akung utok, bisan ug latagaw, dili na makatug ug balik kay nadisturbo na sa maong tingog sa alarm. Bug-at kaayo ang akung lawas. Sakit ang akung abaga hasta ang akung duha ka bukton. Gipamaulan ang akung bagtak. Akung gipugos ang akung lawas sa pagbakod apan dili gyud makaya. Mura ko’g gipatiran ug napulo ka kabayo. Mao na diay ni ang “tama” nga gi-ingon sa komersiyal sa telibisiyon. Mao na ni ang ipikto sa gamhanan nga pulang kabayo ug sa pagsayaw-sayaw sa Ratsky.

Ako jud gipugos akong kaugalingon nga matulog ug balik ug sa dihang naa na unta ko sa “twilight zone”, ning tingog na sad ang akung silpun. Gitawagan ko sa akung klasmit kay naa na kuno ang among gwapo nga maestro. Sabog pa ko nga ning tubag niya ug ning ingon ko nga mu iskuyla ko. Apan wa kini mahitabo. Absent na pud ko sa English 5.

Nakonsensya ko maong ning bangon ko ug dali-dali unya naligo. Nagpa-abot ko nga mu takna sa alas-dusi kay mu iskuyla ko sa akung klasi sa Cebuano. Pagsud nako sa klasrum, naabtan naku ang akung maestro nga naglingkod ug nangayo ko’g pasaylo kay ning absent na pud ko sa iyang klasi sa di na maihap nga higayun. Ning tingsi lang siya ug naminaw sa akung isturya. Ug di pa laman jud naku hinigugma ang subdyik nga Cebuano, ako jud tong gi absinan! (ayay, nagpadungog-dungog!!)

Samtang nangadtu ang among klasi sa internetan atbang sa iskuylahan, nakahuna-huna ko nga tinuod jud diay nga daghang purwisyo ang mahatag sa ilimnong bawal. Ingon bitaw ko nga magbag-o na ko! Gipugos man gud ko sa akung higala nga nagbertday! (ayay, nagpadungog-dungog napud!!) Naka-absent na nuon ko ug bangag na pud ko nga ning sud sa klasi.

Tsk..tsk..tsk..tsk!! di na jud ko mu inom…..Unya ra kung way klasi inig ka ugma.

11 Comments:

Blogger Betchai said...

Haha. Ako pud. Na-igo ko sa pulang kabayo gabii. (Or was it early this morning? Haha!) Nag palabi man sad gibati... Hehe.

Again mga higala, no drinking during school days.

Pero...masarap ang bawal. Haha. So, di to mo-apply nako.

Bahala na unsa ko kakapoy, mo eskwela man gihapon ko. Haha. Present gud ko sa eng5 ganiha. ;)

9:49 PM  
Anonymous bÜwantama said...

hahaha! i-skeduyl na nako akung drinking session. every fridays and saturdays na lang! hahaha! pero negotiable pa na! hahaha! wa na jud koy future ini!

9:52 PM  
Blogger Betchai said...

Lagi, lagi! i-skedyul gyud na! Parehas ta ug schedule, friday and saturday. Haha, pero, when nature calls, I have to answer it! Hehe. :P Di man gyud na malikayan. Haha!

9:56 PM  
Anonymous vanana said...

nyaaaaaa! biggest absinot. but the booze was the last thing i could think of nganu... (nga absinot ka) heehee pero kahinumdum kus first days of summer natu.. kuwang nalaman magliver aid ta. (ayyy di pud oi) nalingaw kus imung posts ma'am, keep it up! (the writing and the dranking yeahhhh) ;D

5:14 PM  
Anonymous joracrac said...

waaaahhhh... yaw lagi imna imo igsoon.. dah gisipa lagi ka.. ayay!!! padungog-dungog. yaw tuod na pasaylo.a sir..

12:57 PM  
Anonymous bÜwantama said...

nyahahaha!!

vanana: yeah..ihawon na jud ko ini!
jofafang: paghilom diha ha! sumbagon taka ron!

1:29 PM  
Anonymous sue said...

aaaaaahhhh... jian!!! walay future!! but ang imong pagsuwat ani sa mga binisaya na pulong.. aprub au partz!!! naay future!!! hehehe.. wow!!!

2:01 PM  
Blogger aCey said...

asa si sir? pabasaha ani!

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

sue-per: hahahaha! mag reporter na lang ko ini sa superbalita! hahaha!!

acey: labaw pud to si sir naay hang-obir! nyahaha!

2:20 PM  
Blogger theresianangbisdak said...

sakto, pero present man si sir sa engl. 5. hehe. mind over matter ra na, mga mare. the tricks of the trade, the voice of experience

5:01 PM  
Anonymous bÜwantama said...

btaw, btaw..sakto na!

1:35 PM  

Post a Comment

<< Home