Tuesday, April 11, 2006

Jollibee--Bida and Lami! sinulat ni Natasha Alino Bellot



Magkatawa ko maghunahuna sa akong naagian katong bag-o pa ko niabot diri sa New York. Sagul-sagol ang akong gibati atong panahona. Nalipay kaayo ko kay after 25 ka tuig, makit-an na gyud nako ang akong mga anak ug apo. Namalhin sila diri sa New York ug diri na nagpuyo sukad nangaminyo sila ug Amerikano.

Gimingaw kaayo ko nila ug dili ko makapaabot sa gutlo na magakos nako sila. Pagnaog nako sa eroplano, gitugnaw kog maayo ug nakahunahuna ko ug unsa ka lahi ang Pilipinas niining espidnohang akong gitugpahan. Inihap ra intawn akong Ininglis, mahadlok ko mangutana ug mustorya sa mga tawo kay dili ko kasabot sa kapaspas sa ilang inistoryahan, aw nagsunod-sunod lang intawn ko sa mga tawo padung sa exit.

Apan nakit-an na gyud intawn nako ang akong anak. Nag-gakos mi og maayo, ug nangutana ko niya. "Inday, asa man diay ang imong mga igsuon?"

Sus! paita lagi, ma, busy silang tanan maong wa nakasugat. Mao kini ang iyang gitubag nako. Naguol ko pagkadungog nako niini. Mao ni ang rason og nganong dili gyud ko ganahan diri sa lugar sa mga kano kay pirmi lang busy ang mga tawo.

Nangutana akong anak ug gigutom ba ko, wala ko nitingog kay Chickenjoy ra ang nasulod sa akong hunahuna.

Mura siyag nakasabot, ug niingon, " Naa na ra ba'y Jolibee diri, ma"

Lipay kaayo ko pag-abot sa Jollibee. Pagsulod nako, naa didto ang akong mga apo, anak ug mga umagad nagtapok. Ila diay kong gi-surprise.

Giduol ko sa akong apo ug niingon "Want some Chickenjoy, lola?"

Ug mao kini ang nahitabo sa unang adlaw nako diri sa New York.

Bisag asa ko ibutang sa kalibutan, kahibalo ko na ang akong kasingkasing magpabiling Pilipino.


Natasha AliƱo Bellot

2 Comments:

Blogger Betchai said...

Kani gyud ning Jollibee. It brings the whole family together, no matter where in the world. Bahala na unsa pa na ka weird si Jollibee (ug kahadlok).

-Betchai

8:33 PM  
Blogger aCey said...

wala g'yud ko nasayod, lis, nga mahadlok diay ka ni jollibee.

2:30 PM  

Post a Comment

<< Home