Friday, April 21, 2006

katong gubi-una!


Katong gabi-una, di gayod ako mkalimot sa mga panghitabo atong gabi-una.. Siguro sa sugod gaduha-duha ko kung malampuson ba ang usa ka selebrasyon kanako sa akong birthday, gamay ra'y imbitada kato rang duol sa akong dughan, sayang wa akong pamilya! o sige magsugod nata! ni kaon mi sa Casa Verde ug didto naila-ila sakong amiga akong higala gumikan samong lungsod! sekret na kung kinsa to sila.. sa pagabri sakong higala sa pultahan matud pa sa akong amiga! " pag-abri nimo sa pultahan! mihunong akong kalibutan!" Paghuman namo sa pagkaon mi adto kami sa usa ka kalingawan ug didto na mi gawas ang tanan, didto mi lambo and gibati sakong amiga para sakong higala ug grabe nakong lipaya kay "blooming" man siya! wow sikata.. nagpasalamat ako sa nga tao nga ni adto kay akong bithday grabe jud ka kompleto! ug kaning amigaha nako first time ga sout ug high hills! kamo na bahala tagna kung kinsa to siya!

Katong gabi-una arang nakong ipaya sa tanang hitabu-a wa gayud ako gamahay! salamat kanunay!

nagmamahal!
paet!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

libelous gyud ni na blog..

10:32 PM  
Anonymous bÜwantama said...

mu uyon jud ko ni anonymous.libelous gyud ni na post! hahahah*evil laugh*

2:01 PM  
Anonymous paet! said...

hoooyy!! excuse me! sa ma-igo lang! kinsa mana si anonymous wiu!! defensive..=P

2:43 PM  

Post a Comment

<< Home