Wednesday, April 26, 2006

Lab Litir sinulat ni Jianna Olayvar

Higala,

Unsa may akong sa nimu? wa man diba? pero nganong sa adlaw-adlaw nakung paglakaw-lakaw niining kinabuhi-a, mapandol ko kung makakita ko nimo ng makadungog ko sa imong ngan. Kahibaw ba ka nga ikaw hinungdan niining hid-ik nako matag gabii. Sa sige naku'g huna-huna nimo, halos mabuak na akung ulo. Kita kas akung mata? Nangitom na ning akong duha ka aybag tungod sa way tulog. nagtan-aw ko sa relo karon. alas singko na sa kadlawn pero ani-a gihapon ko nagsuwat niining way kwenta nga suwat para nimo.

Disi-otso na ta ka tuig nga maghigala apan wa ko magtuo nga makabati kog ing-ani para nimo. matud sa akong baya ug sa akung ginikanan, wa pa mu-usa ka tuig atung idad, kaila na ta tungod kay mag sige tag abot sa plasa uban sa atong mga yaya. Karon, daga na ko ug ulitaw na ka. paspas kaayo ang dagan sa panahon kay presko pa kaayo sa akong huna-huna ang tanan handuraw sa atung kabataan. kadtong nangaligo ta sa tubod dapit sa kapitolyo ug kadtung gibuno ko nimo ug ireser kay gisungog ka naku sa atung klasmet na murag si Dabyana. Dili sad gyud naku makalimtan ang panahon nga ning tungtong tag hayskul. Gi-enrol ka sa imong ginikanan sa usa ka iskuylahan nga puro laki ang nagiskuyla ug ako nagpabilin sa atung daan nga iskuylahan. Pirmi ko nimu tawgon ug bigaon tungod kay daghan kung naibgan pero deadma pa ko adtung mga panahuna. Ikaw pud, busy ka sa imong pang-chicks! Pero dili gyud naku makalimtan kadtung usa ka gabi-un na nga na-amgo naku ang imong tinood nga bili sa akong kinabuhi. Nakipagdate ku adtu sa usa ka gwapu nga laki. Iksayted pa kaayu ko kay kras gud to nako siya apan sa dihang nahuman na mig kaon, ay giatay! ning sibat ang mago ug aku'y gipabayad sa amung gikaon. wa koy da nga kwarta adtu maong ningtawag ko nimu ug to the rescue dayun ka. pero kay salbahis na man ka daan, wa pa gani ka gipanganak, gipabayad ko nimu ug doble sa imong nabayran sa restawrant Apan, bisag unsa ka kasalbahis adtung gabhi-una, na tandog gyud ang akung kasing-kasing kay bisag naa usab kay kadate aadtung panahuna, gibiyan nimu siya para adtuon ko.

Apan naulaw ko musulti nimo sa akong tinuod nga gibati.

Wala lang ka kahibaw nga sa dihang kita nagtagay ug puwang kabayo didto daplin sa baybayon, nanghinaut ko nga ikaw mahubog unya masulti nimo ang imung sikreto nga pagbati para naku...kung naa man gani. Apan wala kini nahitabo. lain na hinuon nga sikreto angimng gibutyag kanako. grabe ang pagka-imprinta sa nahitabo adto nga oras sa akung huna-huna. naglingkod ta adtung duha sa bas ug nagtanaw sa kawanangan. Ning tutok kag maayo nako ug nakonsyus ko adtu nga higayon. abi kog imo nang halukan akung ngabil, ako sang gitilapan para mabasa.

Ning ingon ka "parts, naa koy isulti nimo. usa kini ka sikreto nga dugay na nakong gitago."

Ning ambak akong kasing-kasing adtung higayona parts! gusto ko magwala tungod sa akong kalipay. akong gipakalma akong kaugalingon ug ni ingon kanimo...

"unsa man na tsong? ipagawas gud na. i-jagjag imon gibait diri kanako. para unsa man nga magbespren ta diba!"

Ning hilom ka unya ning hilak. abi gyud nako ug mao na to! nabati na naku ang himaya ug nakadungog na ko sa halleluja chorus sa luyo sa akung dunggan. ug didto ikaw ning ingon...

"te, pareho tag gipangita. usa ka gwapo, macho ug intelihinte nga laki! bayot ko te!"

Pagkagunggog nako adtung mga pulong nga gikan sa imong baba, ning hunong ug tuyok ang akong kalibutan. ang gma bituon nahagbong sa kalangitan ug nabuak sa akong ulo. ang buwan naghilak ug ang halleluja korus, nahimong horror. nakuyapan ko ug ang sunod nakong namatngunan, naa na ko sa among balay, gikulata sa akong inahan kay ngano kunong naghubog-hubog ko. paita adto parts uy! mura gud ko na tang-tang tanan nakong ngipon ug giubanan pa gyud kini sa bun-og tungod sa silhig ni mama. apan wa na koy mahimo. ninghilak na lang ko kay gisayangan ko nimu.

Karon naa na ta sa kolehiyo. matud sa imong mga email, malipayon ka kauban sa imong pinalanggang si jack. huhuhu...duha na katuig sukad nahitabo to apan wala pa gyud nawala ang akong gibati para kanimu. mag-ampo na lang ko sa ginoo nga hatagan ko niya ug kaisug ug kusog samtang maghuawt ko sa laki nga mutapak niining akong kasing-kasing nga bu-ak. kahibaw ko nga naay usa ka binuhay ang ginoo nga gireserba niya para naku ug kani nga binuhat, mutabang sa pag-alibyo sa sakit nga akung gibati sud ining duha ka tuig. pero samtang wa pa siya muabot, magtanga sa ko diri ug maghuna-huna kanimo.

Imong higala.

3 Comments:

Anonymous Pensador said...

jjjjjjjjjjj.......jjjiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn.......!
mao kana ang gi ingon og sakit dawaton sa tanang kamalasan sa kalibutan! hai mader, ichock chack nlang nang mga chuve ek ek. lol! ;)

12:41 AM  
Blogger Betchai said...

Uy. nagsakit akong mga mata pag type nako ani. Gamay kaayo og agi si Pangga...:P

4:52 PM  
Anonymous bÜwantama said...

bai: hahahaha! mao jud! pirti ka malas!

chai: heehee..sorry!

2:21 PM  

Post a Comment

<< Home