Wednesday, April 26, 2006

Lab Litir sinulat ni Joanna Evangelista

Dear D,

Samtang naghuwat ko sa haring adlaw, nilingkod ko sa nagko ug niatubang sa hanaw na kanawkanaw. Nanaog ng gayud ang adlaw ug ni saka ang buwan. Nisulod ko sa kwarto, gipugos na makatulog apan nagsurap-surap akong mata nagtanga sa bung-bon. Tanan na akong gi-bati ikaw mu'y ang bida.

Sa paglabay sa adlaw, wa ko kahibaw kung asa padulong ang akong gisugdan nga usa ka pantasya para kanako.

Nahinumdom ko sa usa ka gabihuna na ang buwan pirti gayod ka lingin na maypagkalawagon siya-duog. Kayog ka nako sa pagtan-aw sa mga bituon na nagkislapkislap sa tinaw nga kalingatan.

Abi nakog damgo, apan nagbagnod atong ngabil na pirti gayud ka humok. Nagtuo sad ko na nitan-aw pa ko sa bituon, apan imuha naman diay tong mga mata na nitutuok ka nako. Sa way pagduha-duha gi-gakos ko ikaw ng mi-ingon "Dili na ni pwede mahitabo"

Nahadlok ako sa kaugmaon ani. Wa man ko nagbasol kay nalipay ko ug sayang ang gamay ang panahon na gisawnan natong duha.

Way kasiguruhan ang tanan na akong gi-bati samtang karon ako na mo'y naghuwat nimo. Ikaw nasad wala na. Ikaw na sad ang naa'y lain gi-higugma. Apan di gihapon ko sigurado.

Wala'y klaro tanan, apan usa akong nahibawan. Gi-ganahan kaayo ko kanimo sama sa tanan bituon sa kalangitan ug sa imon mga mata na nakit-an atong gabhiuna.

Love,
Bhebz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home