Wednesday, April 26, 2006

Lab Litir sinulat ni Lourdes Parrenas

Dear Munchkin,

Una tikang nakit-an sa Discoral. Perting sayaw nimo didto. Di dyud ko kalimot sa pagikid-ikid nimo sa tukar nga Macarena. Sa pagkiay-kiay nimo samtang gato na ang imong singhot, imo kong gidu-ulan.

"A...eh...Miss? Naa pa'y sulod ang imon Red Horse?" Bahala unsa ko kahangol sa Red Horse, wa ko katingog ug ako nalang gihatag nimo. Sa mata pa lang nimo daan, na lany na ko. Sa tingog pa lang nimo daan, kurog na kaayo ko.

Sukad ato, dili na ko mapapas sa ka baga sa akong nawng. Kung mukaon ko, ang imong nawng ang akong makit-an sa pinggan. Mupalit ko ug tempura, imong nawng ang akong matuslok.

Munchkin, na igo ko nimo. Di man jud ko ingon ani ba. Ambot! Wala na ko kasabot sa akong kaugalingon. Usa ra ang akong nahibaw-an...Pastilan! Gi-igo ko sa pana ni Cupido!

Imong gihubog,

Des

3 Comments:

Blogger theresianangbisdak said...

aba aba.. pati ang pagsasayaw dinala mo pa sa lab litir. saludo ako......kay cupido! nyahahahah... ;)

12:08 PM  
Anonymous pensador said...

aba aba.. pati ang pagsasayaw dinala mo pa sa lab litir. saludo ako......kay cupido! nyahahahah... ;)

12:08 PM  
Blogger aCey said...

munchkin? diba si sir j man na?!

12:04 PM  

Post a Comment

<< Home