Wednesday, April 26, 2006

Lab Litir sinulat ni Q'Lyd Morales

Akong Kagahapon,

Usa na ka tuig ang milabay sukad sa atong pagbuwag. Ka paspas gud sa panahon. Wala damha nga usa na pod ka tuig ang akong kasakit ug pag-antos tungod kanimo. Wala lang ka kahibalo kung unsa ang nahitabo nako human sa imon pagbiya ug pirting sakit man nga paga-isipon pero mao man ang tinuog nga wala ka'y palabot kung unsa na ang akong kahimtang. Naniwang ko tungod sa sige hilak mata adlaw ug gabii. Wala'y batasan akong mga luha, wala'y pilion nga oras ug lugar. basta ganahan na gani siya motulo dili jud mapugngan maski unsaon. Wala'y preno og break-break. Wala ko'y mahimo kung dili pahiran kini. Wala pod ko'y gana mokaon mura na tawon ko ug adkik-adik tanawon. Miabot pa sa punto nga giaway ko sa akong uban nga amiga kay wala na sila nakasabot kung naunsa nako, kani laging gugma makabuang og makawa sa kaugalingon. Naglaslas pa ko sa akong pulso katulo. Paet gyud ang akong mga naagian. Dili jud lalim. Naa pa gyud tong mga adlaw na sunod-sunod ta magkita sa kilid-kilid unga sakit kaayo sa akong buot kay halos dili ka kaila sa ako. Kahilas gud nimo mang-isnab nako. Ka grabe pod nimo uy. Dili na gyud ko nimo mapasaylo? Kasabot gihapon ko sa imong dumot bahin kanako, masinabtanon baya kaayo ko pagabit sa imo ug kabalo ko nga dili lalim bakakan nilabina sa imong hinigugma. Nakakuha ko dali-dali ug sakit nga hinganlang "insomnia" tungod gihapon nimo. Ingon ana ka ka-espesyal sa akong kinabuhi. Ug dili gyud nako mahimtan ang pagsumbong sa imong amigo nga naa na ka'y hinigugmang lain. Mura gyud ko'y nalumos sa akong arinola ug nabungol sa kakusog sa pitik sa akong kasingkasing. Naupos gayud ang tanan kong pangandoy nga mobalik pa ka sa kong mga kamot. Nakig-inom ko ug tungod adto hapit ko nakasakay ug libre sa ambulansya ug masuod sa "E.R." kay dili nako kaginhawa. Daghan daghan pa kaayo ka ug nabuhay na perwisyo sa ako. Apan taliwala niininh tanan, gusto gihapon ko nga magka-amigo ta ug balik. Ingon ana ka ka-swerte sa akoa, dapat gyud ka magpasalamat sa Ginoo kay naa pa gihapo'y kanunay naghandom kanimo nga gwapa na buotan pa. Pero sa dihang pag analys nako sa sitwasyon, nahimatmatan nako nga dili na kini insakto tanan ug kinahanglan na nakong undangon. Hay salamat...na pakog na gyud ko. Mura gyud nagpista ang akong mga friendships pagkadungog sa maayong balita gikan kanako. Dili, dili na gayod ako moosab sa akong mga pinaki tungod kanimo. Pero moangkon ko magdamgo baya gihapon ko mahitungod nimo usahay, nga ikaw daw nagsakay ug kabayo nga nagsuot ug gilak-gilak na sanina ug imo akong pagdagiton. Sige lang, talagsa ra man. Ug karon naa na ko'y gi-angayang lain. Hinaut unta nga magmalipayon ka para sa ako ug kalimtan na nimo ang tanan. Kung paet ang imong kinabuhi palihug lang ayaw ko angina kay ganahan nako malipay. Dili na unta mausab ang akong mga naagian sa imong mga kamot kay basin dili na unya makaya sa akong gahom ug lisod na'g dili ko ka-recober.

Salamat sa pait-pait na tam-is nga handumanan nimo kanako.

Ang nanamilit nga kagahapon na malipayon na karon,
Zenita

0 Comments:

Post a Comment

<< Home