Wednesday, April 26, 2006

Lab Litir sinulat ni Rhea Anne Tiu

Para ni Cholla,

Ang adlaw nga di nako malimtan katong una tika makit-an, layo ka pero o! Ka klaro ko nimo, ga kanta-kanta sa karaoke sa tindahan nga akong gikan-an. Wa ko nagpaklaro nga kanunay kong mo siplat kanimo pero kabalo ko gasuot ka ato ug blue ug imong gi-order coke sakto. Abi nako kutob rako didto pero wa ko kabalo ngano sige gihapon kog handom nimo. Sa paghangad ko! Buwan pay imo dagway man gayud nimo ang ni hulma ato. Sa pagdungo ko akong napanimahu-an ang mga buwak nga parihas ka humot kanimo. Maski sakong damgo duwaon gihapon ko nimo. Sige gyud kag sunod kanako noh? Tan-awa nahulog na nuon ko nimo. Dugay na nako ni gitago.

Sama sa kanta nga "Hinahanap-hanap kita" mao kini ang kanunay nga naa sa akong systema. Maski unsaon nakog huna-huna nga magkita kata, pangitaon man gihapon ka sa akong mga mata. Dili gayud ako mahilom kay akong kasing-kasing imong pangalan ang isampit kanunay. Sakto pa ba ni akong gi-bati? Murag dili na gani.. Lisod kaayo akong kahimtang ron pasabta kuno ko ngano...Unsa man gyud ang naa nimo...Mura man gyud ug gilumay ko! Kung ihatag ka man gayud ka sa kapalaran kanako magpatumba gayud akog baka para lang kanimo. Abi ko amigo ra akong pagtanaw nimo...labaw pa diay ato...paeta pod ani noh? Sus! Kahinumdom na pod ko nimo! Ayaw biya ko kataw-i ha! Best friend biya tika! Hinaot unta nga walay maguba ug way mautro sa pag-angkon ko sakong gibati pama-agi aning suwata.

Ug diri na matapos akong suwat para sa tao nga espisyal Kay kabalo ka ikaw rang tambal.

Nagmamahal,
Cholo

1 Comments:

Anonymous pensador said...

ayai..y di hav d feeling na mura kaila anang cholo? hehe..ganahan xa coke sakto tsups? ooops.. ;)

12:04 PM  

Post a Comment

<< Home