Wednesday, April 26, 2006

Lab/hate Litir sinulat ni Suzette Dizon

Ramon,

hangtod karon, sige lang ko og huna-huna sa mga nahitabo bato. kahinumdom ko atong una, kung-istorya na gani ko nimo sa silpon, pirmi lang kasakit ako mabati tungod sa ato mga "misunderstandings". ato lang pirmi pasakitan ang usag-usag sa mga butang na mabaw ra kaayo. pero ang mas pait gyud kay kadtong mahudtan nako og lod unya bikogon nalang ko sa sige og balik-balik pagpa-lod ila ka 'Nong Buknoy. nadato uroy ang lagas ai! wala kaayo kita kanunay nagkita. 'My only consolation', kay ang pagkumusta lang nimo pinaago sa silpon. pero bisag unsaon, ang ato-pagistorya pun lang sa walay hinungdan - kasakit og pagdumot.

pero ang pirmi magsamok-samok sa akong utok kay ang akadtong adlaw sa ato pagbuwag. sige ko og handom na sa tanan nimo pwede i-rason nganong 'it's not you, it's me' man? pagbuhi gyud nimo atong linyaha ni, atay nalang, nasakitan gyud ko. grabe! pero wala pod nako mapugngi ang paghagik-ik. 'nakatapang og iningles ang agok-ok ai!' Siyagit sa akog utok. oki...oki..mobalik ta atong 'it's not you, it's me' ngano? unsa? tanan nahatag na nako. lupig pa nako usa ka azucarera de mama naha-sige og sunod nimo. maaan nalang pd entawn ko og buwang labi nang magsakay ko sa dyip, unya mongisi lang ko og kalit. makahinumdom man gud ko sa mga ginagmayng butang nahimo nimo para kanako. pananglitan, ang pagpasa-lod lang nimo og singo og kadtong wala gyud kay wawarts ato 'monthsary' unya Tuti Fruitti na kendi nalang imo gipalamoy sa ako.

ako ni gisuwat dili tungod para malooy ka nako pero gusto ko na mahibaw ka na nsa duha ka tuig na atong pagkuyog og sa akong pagkaulipon kanimo, wala kay nahatag kundi kpait sa akong kinabuhi. dili ko desrbing ani tanan og dili nako mag-agad og dako sa imo kay puro ra gagmay! ako na balikon kaugalingon, sakto na sa luha. sakto na sa pag-antos. sakto na sa kasakit.

karong hapit na mahuman kaning suwata, gusto kong mahibaw ka na kuyaw na ang kahimtang sa imo kinabuhi. unsaon ta man, imo man gud gipasakitan ang unica ija sa pamilya sagales. pasensyahay nalang ta ani ha? wala nakoy ma-hemz.

good bye and good luck!

Belinda

2 Comments:

Blogger theresianangbisdak said...

hahahah! nalingaw ko! ai sos, bsan wla pa 2y ngalan nmu chu, mailhan gyud nko imo 2ng lab litir. astig nga chix! :)

12:14 AM  
Anonymous Pensador said...

ako diay 2 ang mi-aging komentaryo. :) -bai

12:16 AM  

Post a Comment

<< Home