Wednesday, April 19, 2006

muuli na gayud by bhebzz


Tugnaw. Ka mingaw ug uban pa akong gi-bati. Sa mga unang adlaw nako diri sa New York. Murag dili ko mabuhi!

Sa pagtuyok-tuyok nako sa mga daan na daghang kalihukan. Wa kaayo ko ka bantay sa paglabay sa adlaw. Karon pulo na ko ka tuig na nangitag kwatra diri, para sa akong mga gihigugma didto sa Pinas. Nagtrabaho ko nga usa ka Nars sa isa sa mga ospital na nagpalibot ni ining siyudara. Kining siyudad na gitawag nga tubag sa kahadumanan sa ubang pinoy, sa akong binayaang Kalibutan.

Laming pagkaon ug kinabuhing abi nako di nako makab-ot. Nalipay ko sa akong pulo nga tuig, daghan na sad kog na amigo ug na amiga. Ang uban murag dili na gani Pinoy kung mangisturya, kay lahi na gyud sila. Na anad naman gud sila nga mag-Iningles. Nalahi na sad pati ilang kinawtawan. Gimingaw na gyud ko ug katawa sa mga comedyang Pinoy.

Samtang naghuwat ko na makagawas aning pirti gyud ka ngindot nga eroplano. Ang akong gi-bati karon na muuli na gyud kay parehas gayud sa kalipay na akong gi-bati tung unang adlaw nako sa New York. Kay makatamak na sad ko sa yuta sa atong nasud. Sa akong Nasud.


Pirsil.... :()

1 Comments:

Anonymous miss_perfect said...

bitaw, noh, lahi gyud ang Pinoy jokes sa American jokes... naa gyuy "tama" ang bisdak na binuang kay ato-a man gyud... :-)

1:08 PM  

Post a Comment

<< Home