Friday, April 21, 2006

"new york, new york" ni luhang lumad


Usa nako ka semana nagpuyo diri sa New York. Isip usa ka "jetsetter" na hilig og biyahe sa ubang parte sa kalibutan, para sa ako, ang Amerika siguro ang pinakaulhing lugar na duawon nako. Dili tungod kay nakaminus ko sa ilang kultura pero wala kaayo ko kakita og interes sa ilang lugar.

Italya, Armenya, Greko -- mao kini ang ubang mga nasod na ako naadto. Sukad-sukad naobserbaran nako na naa man pod diay ikahambog ang New York. Tinuod gyud ang gikanta ni Frank Sinatra na "it is a city that never sleeps".

Mga mata nako nambuglat sa mga taas na dakbalay, mga parke na pwerteng lapara, mga Amerikano na "blue-eyed, blondie, brunette og redhead". Kung makig-istorya ka nila, dili malikayan ang pagBISLISH nako. Pirmi ka magbantay kung unsa mogawas sa imong baba. Dili pod malikayan ang pagka-slang. Pananglitan. "oh my god.. like ako uloh labad.Bisag ako paborito na panlambitan na "wow" karon kay "woooah".

Pero bisag unsa pa kalisod magbinisaya sa uban lugar, molutaw gyud ang pagkabinalay-bay, aligre, og romantiko sa Cebuano na lengguwahe. Wala ko kahuna-huna na mabuhi ko pagsulti ani, pero sa ako kasing-kasing, ang Cebuano gibato! (Cebuano rocks!)

6 Comments:

Blogger aCey said...

kang kinsa ni nga post?

12:55 PM  
Blogger theresianangbisdak said...

ka sue

9:22 PM  
Blogger Betchai said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:26 PM  
Blogger Betchai said...

Bitaw, Cebuano rocks! \m/ rackenrol \m/

9:28 PM  
Anonymous bÜwantama said...

sulong mga igsoon...tana ug maghi-usa. iwagayway na ang bandera..rack'en'rol kutob buntag!! tiditiditidit..tidididit!!!

1:55 PM  
Blogger Betchai said...

Sulong mga masscomm, sulong, sulong! (battle cry sa mass comm pag Family Day) Haha!

11:14 PM  

Post a Comment

<< Home