Friday, April 21, 2006

PANGANOD Sinulat ni BuwanTama

Nagtan-aw ko sa panganod...pula kini.
Sama sa akung dughan nga daghan ug kahadlok,
nasayud ko nga ang maong panganod daghan usab ug kakuyaw.
Naghinuktok ko.
Naghunahuna kanimo.
Pirmi na lang ba nga ingun ani?
Kutob ra ba gyud ka sa akung alimpatakan?
Mag sige na lang ba ko ug imadyin sa imong panagway?
Ning tan-aw ko ug balik sa maong panganod.
Natabunan na kini ug dako'ng dag-um.
Naghinuktok ko.
Naghunahuna kanimo.
Bisan ug ang akung utok nag ingon nga kita wala'y kaugmaon para sa usa'g-usa,
nanganduy gihapon ko nga usa ka adlaw magbangga ta.
Ning tan-aw ko ug usob sa maong panganod.
Sa likod niini nakita naku ang bidlisiw sa adlaw.
Naghinuktok ko.
Naghunahuna kanimo.
Nipahiyom ko ug ni ingon sa akong kaugalingon...
Usa ka adlaw, magkita ra ta balik.
Basin ugma, basin sunod ugma, basin sunod tuig.
Basta! Magkita ra lagi ta!
--buwantama in da haus!!--
--wayfuture.com.edu.ph--

5 Comments:

Anonymous miss_perfect said...

usa ra ang akoang maingon.


YEEHA!!!

di bitaw... peace buwantama... di ko mamulgar basta di ka mamakak =p =p

9:06 PM  
Blogger Betchai said...

Uuuyyy. :P Pangga... haha.

10:17 PM  
Anonymous bÜwantama said...

yaw mu ana ba! bata pa baya ko! hahahaha!!! ug usa ra pud akung ma sulti...chuva-ek!

para kang kinsa kaha ni?
balak for no one! hahaha! :p

10:21 PM  
Anonymous sue said...

in-lab k besprend????

2:08 PM  
Anonymous bÜwantama said...

in-lab sa akung kaugalingon..nyahahah! btaw, in-lab ni Lord!!

2:16 PM  

Post a Comment

<< Home