Monday, April 24, 2006


Para Sa Imo, Katunga
dollshoes

[ para kini sa akong pamanhon sa pag-abot sa tama na adlaw. dili kini ang orihinal apan nahuna-hunaan nako na ibutang kini kay ganahan man ko.. niya si sir munckin kay la man niya g post..]

Unsa man na mga lonlon na kalipay ang akong makuha ug nakuha kanimo?
Kana ang pangutana na hastang sayuna tubagon. Usa-usahon nato haa...

kung magbuhat ka ug maayo kanako...
kung sungogun ko nimo...

kung ipatong nimo ang imong tiil sa akong lamisa...

kung manga-un ta...

ang porma sa imong hulagway kung gikan ka sa opisina sa atong amo...

kung suluton nimo ang necktie na akong paborito na ang color kay mitalic blue....

kung magkasingot ka sa pag-gukod kanako kay nahibilin ang akong handbag...

kung hapakon ko nimo kay gikataw-an nako ang imong gi-imbento na hamubaga...

katong gitutokan ko nimo ug nisulti na dyud ka sa kamatuoran...

katong gisulob na nako ang imong sing-sing...

kaniadtong naghulat ka sa atubang sa altar aron kuhaun ang akong mga kamot...

ang reaksyon nimo sa katong gisultian taka na mahimo na dyud ka ug amahan...

ang bugtong na pamaagi nimo sa pag-disiplina sa atong mga anak...

katong nihilak ka kay aduna na dyud kay doktora...

katong imong gikugos-kugos ang atong pirmirong apo...

ug kaniadtong imo ko gihong-hongan na "ang akong kinabuhi sa imo ug sa atong mga anak lang nagpalibot.. Salamat ug imo ako gipakuntinto.. Kung ako mabuhi ko'g utro ikaw lang giapon ang akong pangasaw-un kay ikaw akong kinabuhi.."

Hay.... dili dyud ko kadto kalimtan.

Kini ang mga lonlon na kalipay na nahatag mo kanako. Ug dad-un ko kini hangtod sa akong lubong. Ako dyud himuon ang kadtong mga higayuan isip mga bahandi nako...

PERO..........

Kinsa ka? Unsa imo ngalan? Asa ka nagpuyo?

Dili sa tingali ta mabalaka ana uy. Sayod man gud ko na sa dili mag dugay magkita ra lagi ta. Sayod pud ko na hulaton dyud ko nimo. Untana sa dili pa mapalong ang study lamp sa atong paglaum, magkita nata. Kay ikaw lang dyud ang para kanako ug ako ang para kanimo.

Hulata baya ko ha. Ug ayaw kahadlok kay hulaton lagi taka.

Ang tinuod dyud na lonlon na kalipay na akong madangat gumikan kanimo kay....

IKAW mismo....

Salamat ug paghinay-hinay...

14 Comments:

Blogger aCey said...

racky rac rac, imo ni?

2:36 PM  
Anonymous joracrac said...

yup yup...

2:38 PM  
Blogger theresianangbisdak said...

ang kini nga sinulat nakapahinumdom nako sa kanta sa Beatles nga "I Will". ang maong kanta buot mopadayag sa iyang gibati ngadto sa iyang hinigugma, apan sa tinuoray lang, wala pa kini niya masugati, aniay tipik sa kanta, "...and if i ever saw you, i didn't catch your name, sing it loud so I can hear you, if you want me to I will..." kon inyong estudyuhan ang tibuok kanta, mahibulong mo sa "mixed tenses" niya. usahay future tense, usahay pud past tense and all in one sentence. mao ni ang genius sa Beatles. sayon tuod paminawon ang kanta, pero tricky and iyang lyrics. wala pa gani niya makit-i ang iyang hinigugma as exemplified in the line that goes, "...and if i ever saw you...", miingon na siya og "i love you forever..." see? astig, mga mare. just say the old things in a different way, ug niana nga paagi, madiskubrihan nimom ang imong pagka-mamugnaon o creativity. isulat kini sa inyong bungbong sa inyong kwarto: "AND THE WORD BECAME FRESH". okidoki?

4:51 PM  
Anonymous balma said...

theresianangbisdak (kinsa ni?): i love the Beatles! ug ilaha rang version sa "I Will" ang nindut. dili cheesy.

7:54 PM  
Anonymous balma said...

ah, ok, si sir diay si "theresianangbisdak". loading.

8:12 PM  
Anonymous joracrac said...

so pasabot bal, bati ako.. huhuhuh la man gani ko kasayod ana na version.. na ingon ana dai tong kantaha... mo believe lang dyud ko soulmate... heheheehe

1:48 PM  
Anonymous joracrac said...

salamat sa comment.. weeehh nalipay ko...

1:58 PM  
Blogger aCey said...

sensei, ikaw na?

bitaw, noh... makes a lot of sense.

ug karun pa ko anang liriks sa beatles... astig bitaw, mare! (i mean, pre!)

3:44 PM  
Blogger aCey said...

ug karun ra ko nsayod nga para man diay ni sa KATUNGA nimo, jo. matunga-tunga man diay ka, noh?! huwawww!

3:56 PM  
Anonymous balma said...

jo: huh? wa man ko ingun bati ni... version diay ni nimo sa "i will"? :|

4:19 PM  
Anonymous joracrac said...

hehehe lahi man ako pasabot bal.. joke lang man to...

9:07 PM  
Anonymous balma said...

oooh. =p

7:45 AM  
Anonymous pensador said...

waaaaaaaah........!!!! c jo! bsan lahi tag tinohuan sa mga ing.ana, ingnog taka'g nindot nmu pgkasuwat. jo, suggestion lng, try daw tanaw ubos sa imo dollshoes. basin imo ntapakan imo soulm8. heeheee... ;)

12:15 PM  
Anonymous joracrac said...

hehehehe..

ako na try tan-aw wala man pensador...

ako naman lapa-lapa ang akong nakitan. hahaha nabuslot dai ako dollshoes hahahha har har har..

9:19 AM  

Post a Comment

<< Home