Sunday, May 14, 2006

AMPO - Leslie Fernandez

Sa akong damgo nag gakus ta
gigakus ka nako sa akong mga kamot
nitanaw ka kanako, imong mga mata puno ug gugma
gipasabot ko nimo
nga dapat ibahin kanimo
akong kasing-kasing, ug huna-huna
pagmata nako ang kamatuoran wala ka
ako ra isa
apan kahibaw ko nga muabot ang adlaw mubalik ka
kahibaw ko ang ginuo nag huwat sa saktong oras

ginuo, pag mu abot ang kangitngiton
ipakita kaniya ang kahayag
ginuo, ipahibalo kaniya na gihigugma ko siya
pag wala siya'y kauban, ipahibalo nga naa ko
isirado iyang mga mata ug ipahibalo nga akong
kasing kasing sa iya ra
gi ampuan nako ang adlaw na kami mag uban

4 Comments:

Blogger aCey said...

awww...

ka-feel ko sa kamingaw, les. gimingaw sab ko sa akong other mommy.

nindot man diay ang mga balak, noh. universal language gyud kaayo. (i'm not talking about english here.)

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

11:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

11:47 AM  

Post a Comment

<< Home