Monday, May 15, 2006

Ang Gi Alzheimer's sinuwat ni balma

(para sa atong nasod... mayta'g dili fully tinuod...)

tutok, tutok, tutok matag adlaw
inig gabii, mangita'g pamahaw
makigdungan og taghoy sa mga langgams' gawas
mangaway sa iyang misis kon dili makagawas

kini ang dagan
sa kinabuhi sa gi Alzheimer's

sayos' buntag mahinumduman si Sinatra
ug all the girls he loved before.
Pangutan-a, suwayi kaw, kon kinsa iyang kasturya
kung aduna siya'y matubag, hinimo na ngalan, basig si Maria

mao ni ang butbot na mapasaylo
kay lagi, gi Alzheimer's.

Kon parehas ra iyang pangkan-un, ayaw'g kabalaka
Kon makigtabi ka, ay'g dahom na mailhan pa ka
Ay'g pangandoy na tabangan ka sa imong homework
Salig lang, mas malingaw pa siya sa cartoon network

Apan, ayaw intawon kasapot
ug ayaw siya biya-i,
ang tiguwang na gi Alzheimer's

kay ikaw, bisan bata pa,
aduna ka na'y memorya na sama
sa kapin pas' otsenta.

22 Comments:

Blogger aCey said...

abi nako about sa imong cutie nga lolo! ^_^

8:29 AM  
Anonymous joracrac said...

yah ako pud kaingon nako para sa imong cute na lolo..

11:48 AM  
Blogger aCey said...

i met the legendary lolo already, jo... so kawaii indeed. gwapa pa gyud daw kuno mi ni lis... makalipay kaayo! btw, bal, hi nya ko imo lolers and lolars ha. ^_^

11:51 AM  
Anonymous joracrac said...

maayo lang jud wala sa nakaklaro ang lababol lolo ni balma nako kay nah makaingon jud to siya na ako ang pinakagwapa sa tanan klasmyit ni balmadir.. hehehehehehehehe

how i wish naa ko lolo na pareha sa lolo ni balmi...hahayyyy...

11:58 AM  
Blogger aCey said...

ato ipa-alzaymirs imo lolo, na!

12:02 PM  
Anonymous joracrac said...

ayaw sab... ok lang dili na wala xa Alzheimers basta kay sweet lang xa..
naay tambal aron mahimog sweet ang usa ka lolo? basi nuon mapuno xa ug sweat.. ngeeekk ngeek ngeeekk

12:10 PM  
Anonymous balma said...

nahimo'g sweet ako lolo kato pang pagsugod niya'g ka-lzheimer's. busa mao ra na ang tambal na akong nahibaw-an, jo... =p

bitaw, nagkuyog man gud mi sa ako lolo the entire afternoon pagsuwat nako ani, hman gikan pa ko nagbasa og libro na some kinda nationalistic.

1:05 PM  
Anonymous joracrac said...

naara lagi jud nang mga inspiration sa atong tapad tapad

1:17 PM  
Anonymous balma said...

bitaw. ma inspird gyud ko sako lolo ug iyang mga life story. ingun lang siya na byuda daw ako mama... :-( God forbid! :-\

1:39 PM  
Anonymous joracrac said...

ka drama ba nato karon oi...
God forbid intawon sabta nalang imo cutie-grandfather

1:48 PM  
Blogger aCey said...

...diay? *sniffles*

anyway, bal... and rac... er... ^_^

2:22 PM  
Anonymous buwantama said...

hahahaha! ka funny ana imu lolo bal uy. nakatawa ko ni ana sya na byuda imu mama..hahah! gi ango-ango na gyud!

ayaw pakit-a imo lolo ni joharra kay basin mag nightmares..hahah! makaingun unya nga si jo ang hapon nga nagkulata niya! hahahaha!

2:43 PM  
Anonymous joracrac said...

as in cute kaayo iya lolo... kataw-anan kaayo...

hoist buwantama, matatamaan ka sa akin.. wala man gani xa nahadlok ni ace... ahahhaahaha

2:59 PM  
Blogger aCey said...

ngee! unsaon pagkahadlok sa lolo ni balma nako? sweet-type baya ko. that is, if di mutukar ang akong pagka-hatsumomo... haha! gentle sab baya ko sa mga fragile (i.e., mga tiguwang ug mga bata). lol. ^_^

5:23 PM  
Anonymous joracrac said...

lol!!! fragile dyud??? unsa si cutie-lolo bildo?

9:21 PM  
Blogger aCey said...

*hapaks jo in the head with red horse bottle*

kwanggol. di sab bildo ang lolo ni balma, uy. tawo baya na ang mga fragile na tigs.

joke ra, jo, uy. mingaw man gud ko nimo.

1:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

12:02 PM  
Blogger cebuanangkalog said...

thanks for the comment.


-eunice

8:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP film editing classes

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! » » »

10:01 PM  

Post a Comment

<< Home