Sunday, May 14, 2006

Ballerina - Elisabeth Baumgart


(Wa gyud ni klaro na balak. As in. No direction. Discombobulated ko pagsuwat ani. Hehehe. =) Bitaw, ambot unsa gyud ni siya. Ungo-ungo man ni...)

50 na ka tuig ang ni labay.

Nakahinumdum pa ko,
sa kahugaw sa inyong auditorium,
sa mga gubaon na lingkuranan,
sa mga suga na dili maniga,
sa kurtina na hastang abuga.

Nakahinumdum pa ko,
sa imong sigeg reklamo,
matag sayaw nimo sa entablado.

"Kahugaw sa stage uy.
Hubakun man sad ta ani!"

Pero, misayaw gyud ka.
Bahala na, kung unsa pa kahugaw,
bahala na, kung mutukar ang imong hubak.
Basta, mosayaw gyud ka.

Nakahinumdum ko,
na ganahan gyud ka mosayaw.
Bisan asa ta moadto,
mosayaw gyud ka.
(Ako nalang nauwaw para nimo!)

Mao na, mibisita ko nimo karon.

Pagsulod nako sa inyong auditorium,
nakakita ko nimo balik.
Nalipay ko.

Mao lang gihapon imong panagway.
Mao lang gihapon ang imong sinina.
Mao lang gihapon ang imong sinayawan.

One and two and three and four
Pirouette. Jete.
Plie. Entrechat.

Murag ka naglutaw didto sa entablado
sa pagsayaw-sayaw nimo ug ballet.

One and two and three and four
Pirouette. Jete.
Plie. Entrechat.

Naglibog lang ko,
kung kinsang kalibutan nagtuyok
pagtuyok-tuyok nimo

Akoa ba,
o imoha?

Naglisod ko ug lingkod sa inyong gubaon na lingkuranan.
Naglisod ko ug kakita sa imo, kay way suga naniga.
Naglisod ko ug ginhawa, kay abog na kaayo.

50 na ka tuig ang nilabay.
Ako na tiguwang nalang.
Ikaw, nag sayaw lang gihapon.

Kanusa kaha tika parisan sa imong sayaw?

Hapit na.

18 Comments:

Anonymous balma said...

ay kalimti... ang mga microphone na wa'y silbi! hehehe :p

11:58 AM  
Anonymous joracrac said...

naa pud baya bal silbi ang mic hahaha

mo kontra jud...

hadlok kaayo mama chay..

3:12 PM  
Blogger Betchai said...

Balma: Ay oh!Kalimot ko'g mention sa mga mic...

Jo: Na hadlok nasad ka? YEHEY! =) Successful nasad akong ungo-ungo story...hehehe... ;o)

6:10 PM  
Blogger aCey said...

wala lagi ko nahadlok... adams family man sab gud ko.

jo, nahadlok ka? abi nako mga wak-wak mo ni suzy.

lis, i like how you said nga hapit na mamatay ang speaker. wala lang. ganahan lang ko.

5:43 PM  
Blogger Betchai said...

Talawan man gyud ni joharra, ace. ;o)

adams family pud diay ka ace? Ganahan baya ko sa movie. Lingaw kaayo...idol nako si Wednesday. *ebil labter*

Thanks ace... :)

6:29 PM  
Anonymous joracrac said...

EXCUSE ME!!!! dili ko talawan noh!!!! aaahhhhhhhh naay nilabay sa akong luyo!!!! haaaaaahhhhhh...

bhoooottt...... :D

9:32 PM  
Anonymous joracrac said...

EXCUSE ME!!!! dili ko talawan noh!!!! aaahhhhhhhh naay nilabay sa akong luyo!!!! haaaaaahhhhhh...

bhoooottt...... :D

9:32 PM  
Blogger Betchai said...

Hilom dira Joharra! Talawan kang dako! :P Isod run tika sa auditorium run! Kuyog mo sa ballerina! :)

5:44 PM  
Blogger aCey said...

mwahahahahaha... *thunders*

ay, lis! i forgot nga relatives man diay ta. yeah, i love wednesday. she's so cool.

racrac talawan. hehe. (sige lang cute man.)

11:35 AM  
Blogger Betchai said...

Haha. Relatives gyud ta. Ako si Tuesday. Ikaw unsa man ka? Friday? :)

7:43 PM  
Anonymous joracrac said...

saturday, dili baya xa ganahan mukaon ug baboy.. hahahahahah

9:22 PM  
Anonymous joracrac said...

dili lagi ko talawan!!!! waaaaahhhh sumbong tamo ron!!!

9:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

12:02 PM  
Blogger Betchai said...

Ha? What's with Friday and baboy? Libog na ko.

Asa man sad kuno ka mosumbong beh, Joharra? Mwahaha!

Uy...Kinsa man ni si Anonymous? Nag-flood siya sa comments...hehe. =)

7:41 PM  
Blogger aCey said...

ngee... baboy... fry-day... ka-corny!!! hehe... racrac... FRY-day and baboy... mao siguro na iyang pasabot, lis... hehe. si jo si lerch, ang butler sa atong family. pwede sab si balma si uncle fester. haha. bagay man. ^_^ joke, joke.

4:43 PM  

Post a Comment

<< Home